Saturday, June 11, 2011

Friend Till The End

Buat teman-teman yang mengenali mira : 

Teman 'sampai akhir. 
Itulah yang kami selalu katakan,
Bahkan ketika semua harapan tiada..

Teman 'sampai akhir,
Kami akan selalu bersama.,
Tak ada yang biasa menghalang antara kau dan aku,..

Teman 'sampai akhir,
Tidak ada yang kita tidak dapat atasi,
Aku tahu kau akan berada s'sana ketika aku memerlukan seseorang.

Teman 'sampai akhir,
Kami tidak akan pernah berpisah,
Selama kita saling memiliki didalam hati..

Teman 'sampai akhir,
Penipuan tidak pernah diberitahu.
Berdiri bersama begitu kuat dan berani..

Teman 'sampai akhir,
Anda boleh menangis dibahu saya.,
Itulah yang saya selalu katakan..

Teman 'sampai akhir, 
Melalui matahari dan salji..,
Sementara yang lain masih datang dan pergi...

Teman 'sampai akhir,
Ketika cahaya saya memudar,.
Dia membawa kembali sinar matahari ke hari-hari saya...

Teman 'sampai akhir,
Tidak ada lagi dalam fikiran,
Seseorang yang selalu ada ketika anda berada dalam kesusahan...

Teman 'sampai akhir,
Semua sepanjang masa,
Saya bangga untuk mengatakan anda seorang teman saya..

Teman 'sampai akhir,
Bahkan dengan perkelahian,
Kami akan selalu menjadi teman lagi.

Teman 'sampai akhir,
Melalui tebal dan tipis,
Sebuah persahabatan yang kuat dan utuh akan selalu menang.

Teman 'sampai akhir,
Melalui tawa dan air mata,
Dengan adanya rakan anda, anda dapat mengatasi ketakutan.

Teman 'sampai akhir,
Kami berkongsi semua impian kita,
Kami akan membuatnya dengan cara apapun.

Teman 'sampai akhir,
Harapan kami semua akan menjadi kenyataan,
Tidak ada pasangan lain seperti aku dan kamu.

Teman 'sampai akhir,
Melalui pasang-surut,
Segala yang bakal berlaku kita tempuhi bersama.

Teman 'sampai akhir,
Kami berada di perahu yang sama,
Tapi selalu akan tetap bertahan.

Teman 'sampai akhir,
Aku tidak akan pernah sendirian lagi,
Selama saya telah menjadikan anda sebagai rakan.

Teman 'sampai akhir,
Tidak peduli apa yang dikatakan orang,
Kami akan selalu menempuh jalan sendiri.

Teman 'sampai akhir,
Kita boleh mengambil jalan lain,
Dan berpisah,
Tapi kita selalu akan bertemu dipersimpangan,
Kerana kita TEMAN SELAMANYA...



ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment