Friday, July 8, 2011

I got it..happy plus sedih


ASSALAMUALAIKUM!

hye semua...da lame kot tak update bloggie nieyhh..dah bersawang-sawang dan segala bagai lah...huhuhu..kesiann kat dy..saya dah lame tinggalkan dy..hee...malam nieyhh terasa nak update entry baru..huhu...sorry lahh,story nieyh da berzaman tersimpan dalam jiwa dan raga..belom sempat nak postkan..mlm nieyhh baru nak story..

u all tw kan,skrg nieyhh tgah musim budak-budak lepasan SPM2010 melanjutkan pelajaran mereka...ada yang pergi UM, UiTM, UPM, UniSZA...tu baru institut pengajian awam...belum lagi institut pengajian swasta..kawan-kawan saya tak ketinggalan juga..ada yang masuk German-Malaysian Institute (GMI), kolej Uniti, haaa macam-macam lagi lahh...apa-apa pon good luck untuk korang semua...sebenarnya tak kisah pon nak belajar kat mana, asalkan niat nak belaja tuh ada..bukan korang pegi just nak tunjuk-tunjuk yang korang dapat melanjutkan pelajaran, tapi nanti dekat sane korang maen-maen dan x menunjukkan minat korang nak belajar tuh...lagi satu pasal course yang korang pilih...sebaik-baiknya pilih course yang betul-betul korang minat...jangan maen pilih jerp.. (byk cincong plak aku nieyhh)

saya pon tak ketinggalan untuk melanjutkan pelajaran...family saya bukan lah kaya nak support saya masuk kolej swasta, saya pon bukan lah pandai mana nak masuk mane-mane U terkemuka...cukuplah sekadar di Politeknik sahaja...bersyukur rasa nye bila dapat sambung belaja, lagi-lagi dapat course yang memang betul-betul saya minat...


klik untuk tumbesaran yang sihat :p



yang tuh berita gembira..tp dalam gembira ditambah pulak dengan kesedihan...yang sedihnya saya kena berjauhan dengan FAMILY dan SI DIA...huhu...sedihh wooo~
penah terfikir untuk menolak tawaran tuh,dan stay form6 je..tp ntah la..si dia sekarang study dekat KKBN jerp...dia sedaya upaya nak dekat dengan saya tp saya makin pegi jauh dari dia...bukan saya nak macam tuh tp da ketentuanNYA..bagi saya ni semua DUGAAN buat kami...dengan berjauhan mungkin dapat mengukuh kan rasa sayang dan rindu tuh...semoga si dia baek-baek sje..




p/s - ''Walau saya jauh dimata awak,awak kena ingat yang saya selalu dihati awak...macam saya juga,walau awak jauh dimata saya, awak sentiasa dekat dihati saya! saya nak awak tahu,saya selalu milik awak,yang mencintai awak sepanjang hidup saya...dan saya akan selalu dengar apa yang selalu awak pesan...''



ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment