Friday, August 19, 2011

Kerana Kebodohanku, Aku Menyesal!


 
ASSALAMUALAIKUM kepada semua cinta hati saya...blogger-blogger, cinta hati kesayangan saya 'E.V.A', teman-teman saya...

Hari nie hari yang sangat-sangat menyedihkan...kerana kebodohanku,aku menyesal! memang saya bodoh sangat-sangat! biarlah saya dan teman-teman yang rapat jerk tw knp...hurme...like crazy g class..da tak serupa mcm orang..mata bengkak,muka serabai...tp saya harus kuat! kuat untuk hadapi semua nieyh...walaupon terpaksa menunggu untuk sehari,seminggu,sebulan,setahun...saya akan tetap tunggu! dan terus menunggu...saya rase mcm nak fly away balik PONTIAN sekarang jugak! saya rindu sangat-sangat!

Aku tahu, aku harus kuat!   




                                                                                                               
ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment