Sunday, November 20, 2011

only u my friend!

.ASSALAMUALAIKUM.

horeyyyyyyyy! da abz final...kihkihkih....biase lahhh kita amek satu paper jerk..kite MERDEKA awal...pada 15/11/11 pkul 8.30 a.m - 10-30 a.m bermula lah student JRKV menjawab  paper 
ART HISTORY...fulamakk soalannn...sebijik macam test! haha...senyum sokmo lahh saya time jawab exam tuh...tengah syok-syok jawab,bila tiba SECTION B QUESTION 2 gilaaaaaaa lahh weyhh...satu apa pon saya tak taw...memang yelah kan saya maen hentam...haha...abz tuh nak wat mcm mane lagi kan...terpaksa..~

Pada 16/11/11 kami ada CREATIVE DAY! aktiviti outdoor kteorg kne buat lukisan pkai chalk then lukis atas lantai kat bulatan JRKV...aiyakkk,dah la tak reti melukis..ni kne lukis kat kawasan yang besau macam tuh...gilagilagila! then petang tuh pulak kteorg ada aktiviti indoor..kteorg kne buat paper scuplture...HAHA~
apa lagi lah bende mengarut yang nak kne buat nieyh..tibai jelah...dah la dapat satu group dengan syah..satu apa pon tak bole harap...hehe...





8.00 p.m bermula lahhh MASQUERADE NIGHT! huahhahha....happening gila ngan budak-budak nieyh...malam terakhir jumpa budak-budak nieyh...sdey lahh plak kan..:'(
malam tuh saya pilih tema warna putih ungu...ngee~
feberet kaler!!!!



hantu mana sesat kat sebelah aku pon,aku tak tahu...hehe


erkk,jangan cakap pape..hehe



kesayangan saya!

kamu kamu kamu dihatiku!

lina

leha a.k.a pingu! hehe

cayunk opah...hehhe..


ini lahhh gaya kami...semua tentang kami...
MEREKA KESAYANGAN SAYA!









ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment