Sunday, April 1, 2012

Antara Kiri dan Kanan!

Selalu kita bertanya pada hati kita, mengapa masih ada airmata ini mengalir walau tika kita melepaskan cinta itu berlalu pergi,.Dan kita memandang sayu pada bayang yang berlalu dengan hati yg berat..Menangis sendiri dalam kegelapan menjejak bayang yang pernah memberi kebahagiaan,.Sedangkan kita ikhlas melepaskan bayang itu pergi, namun mengapa masih ada lagi sisa airmata??? Ikhlas kah aku??

"Duhai kasih, maaafkan diri ini yang cuai menjaga hatimu..Duhai hati, izinkan lah aku menuai cinta pada dia yang mencintai aku..Duhai kenangan, pergilah bawa haluanmu..Duhai airmata, berhentilah mengalir.."



Pesan Dari Hati Mira :
Maaf andai aku selalu menyakitimu..Maaf kerna aku tidak bisa melupakan kenangan silam,..Walaubagaimana pun, aku menyayangimu jua...


ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment