Monday, May 21, 2012

Aku VS Pontian!

Pontian. 

Tidaklah se-gah Johor Bahru, apatah lagi Kuala Lumpur. Hanya lah sebuah bandar yang baru mahu meningkat naik. Bandar yang tiada shooping mall yang sehebat Jusco, Times Square, dan macam-macam lagi.. Tapi jangan dipandang sebelah mata, di sinilah penghujung benua asia..Ye, aku bangga dilahirkan disini.. Jauh dari kesibukan kota metropolitan. Biar pun aku hanya anak kampung, aku mahu menjadi anak kampung yang berjaya. Membanggakan kedua orang tua ku.

Aku dan Pontian banyak mencipta kenangan!


Nota : Sejauh mana aku melangkah, sejauh mana aku pergi membawa diri, sejauh mana aku menolak untuk tidak kembali, aku tetap tidak mampu untuk menolak kesebatian daerah ini dalam diri.. suatu saat aku pasti jua akan kembali bila tiba masanya nanti.





ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment