Thursday, May 24, 2012

Wishlist

Wishlist!

Setiap manusia, tak kira lah tua ke, muda ke, kanak-kanak ke, masing-masing punya kebebasan untuk mempunyai impian. Impian untuk lebih berjaya dalam hidup, impian untuk meningkatkan taraf ekonomi pendapatan dan sebagainya. Aku sendiri sebagai manusia, di dalam kategori remaja punya impian dan harapan aku sendiri. Impian ini meluas kepada semua manusia. Contohnya, Ali seorang lelaki miskin dan mempunyai impian untuk memilik sebuah kereta. Mean, tidak semestinya golongan berada sahaja yang boleh mempunyai impian sedemikian kerana mereka sudah tentu mampu untuk membeli pada bila-bila masa. Ali berusaha mengumpul wang, dan akhirnya mampu memilik sebuah kereta. Ok, stop mengarut lagi panjang lebar.! Aku ada listkan Wishlist aku di bawah..

Lomo Camera

Nikon DSLR

BB Torch  

☐ Melawat ke seluruh pantai di Malaysia


☐ Menulis sebuah novel hasil ciptaan sendiri.

Study dalam bidang Grafik

☐ Own car ( Satria Neo/GTI | Swift | Mini Cooper )

☐ Soulmate dunia akhirat


Ok, kau tengok macam mengarutkan! Tapi aku punya suka lah! Ada aku kisah kau suka ke tak!Impian aku, aku punya suka lah. Setiap manusia ada hak kebebasan masing-masing untuk berfikir.. :D
So, apa impian kamu semua??



Dari Hati Mira,
Manusia punyai hak kebebasan masing-masing, hak berfikir, hak bersuara.. Jangan pertikaikan!



ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment