Monday, October 1, 2012

Aku, Dia, dan Mereka ♥

ASSALAMUALAIKUM

Heyy semua. Aku masih diberi kesempatan untuk meneruskan perjuangan dalam menulis blog ini. 12.31 am bersamaan Mon, Oct 1. Semakin jauh perjalanan hidup aku. Pejam celik pejam celik tinggal sebulan lebih lagi untuk aku menghabiskan semester ini. Ohh, assignment final project and so on memang berlambak lambak bagai hujan turun mencurah curah.. Tidur cukup memang tak lah bagi student grafik macam aku.. Apa pun aku mengharapkan October kali ini aku mampu harungi dengan baiknya,.


my girl


Last weekend, aku bersama mereka menghabiskan hujung minggu bersama. For celebrate birthday boy, Mohd Zulfadli a.k.a pakwe roomate aku.

*atototo, pali malu-malu..hehe*


kami interframe... huahaha


both of them


okayy, tau dah. aku yang terlebih risau.. haha


1st


2nd


both



Dari Hati Mira :
Thank for making my day. Iloveyoufromdeeplyinmyheart!











ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment