Tuesday, October 23, 2012

Diari Seorang Gadis | #00


Aku si gadis bodoh
yang tak tahu menghargai.

Aku si gadis bodoh
yang tak tahu menghormati.

 Aku si gadis bodoh
yang hanya tahu menyakiti kau.

Maaf,
Aku si gadis kasar,
Aku si gadis kurang ajar,
Aku si gadis keras kepala,
Aku si gadis degil,
Aku si gadis tak tahu dengar kata,
Aku si gadis tak tahu diuntung,
Aku  si gadis tak sedar diri,
Aku si gadis yang hanya tahu menghabiskan duit orang tua,
Aku si gadis yang bodoh,
Aku si gadis yang selalu menghampakan..

Namun,

Si gadis ini masih punya satu hati yang ingin rasa di sayangi.. Masih punya rasa seperti gadis-gadis lain. Masih  mengharap kamu memahami diri si gadis ini. Maaf dari si gadis ini yang masih belum sempurna menjadi apa yang kamu inginkan.







ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment