Wednesday, December 5, 2012

Stay Strong


  • jaga akal, jangan dijajah.
  • pesan pada hati, jangan terlalu berharap.
  • pesan pada hati jangan terlalu menyayangi.
  • terlalu menjaga hati orang lain, sampaikan hati sendiri tak terjaga,.
  • sampai satu tahap dia mula give up dan berlalu pergi. masa tu baru kau tahu erti penyesalan.
  • tahap kesabaran tiap insan ada limit nya. sekarang sesedap rasa kau nak haram jadah kan dia, smpai satu masa jgn terkejut bila kau yg kena.
  • ego tinggi melangit pon, kau sembahyang sujud tunduk ke bumi jugak.
  • jaga hati jangan terluka lagi
  • dan bila rasa percaya itu hilang, sulit untuk dipupuk kembali.
  • menangis adalah salah satu cara meluahkan perasaan saat lidah kelu untuk berkata kata.
  • maaflah jika suatu hari nanti saya tidak seperti dulu.
  • jangan menyesal bila suatu hari nanti kau hilang org yang kau sayang.
  • angin, bawa pergi segala kecelaruan diminda.
  • mahu pergi jauh dan meninggalkan apa yang berkecamuk dihati!
  • bila waktu telah habis berputar maka tiada lagi harapan.
  • masih mencuba untuk terus cekalkan hati yang sedang rawan.
  • masih mencuba untuk tidak membenci kau.
  • sikit sikit kau pupuk rasa benci dalam diri aku.
  • limitasi kesabaran aku masih ada.
  • saat ini aku masih lagi abaikan kata hati yang mengatakan kita tidak serasi.
  • jangan tanya kenapa kalau hati dah beralih arah.






Dari Hati Meraa :
Aku punya hati dan perasaan.




ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment