Monday, December 31, 2012

Industrial Training

Hai Hello Assalamualaikum semua. Lately ni agak busy sehinggakan tiada kesempatan untuk menjengah blog kesayangan ni. Habis bersawang! Sekarang sedang busy menjalani latihan industri di Melaka.

"Untung ah praktikal kat Melaka, hari hari dating" some friend say like that, errr not some, maybe almost my friend said. Haha.

Aku hanya mampu tersenyum. ^_^


Oh ya, aku praktikal di company AD DISPLAY SIGNCRAFTS AND TRADING. Company yang membekalkan barangan advertising. Company ni di uruskan oleh dua orang adik beradik berbangsa Cina. Ms. Easter as a big boss and Ms. Michael as a assistant. Aku? As a designer. hiwhiwhiw :P
Pada aku, mereka berdua sangat okay. Biasalah nama pun designer, confirm lah kerja byk. Penat dekat situ je, tp seronok. Dapat cari pengalaman baru dan belajar benda baru.


inilah tempat praktikal aku. hanya company kecil-kecilan sahaja. :)


my table. 1st day meja dah bersepah dengan kertas kerja. :(


pabila mesin printing beroperasi. :)


both of us 


Hye, I'm Meraa. Designer at AD Display. :)








Cinta Hati Meraa :
menjalani kehidupan baru ditempat baru. alhamdulillah. :)




ღSharing Is Caring, Caring Is Lovingღ

No comments:

Post a Comment